18 Mart 2015 Çarşamba

Keçe Süslemeli Ahşap Pano

Merhabalar,

Bugün 18 mart 2015 Çanakkale Zaferimizin 100. yılı Şehitlerimizi şükran ve minnetle anıyorum.
Zor koşullar altında bu vatanı kurtarmak için canla başla çalışmışlar, ellerindeki imkanlar da kısıtlıymış ama kalplerindeki iman sonsuzmuş Allah onlardan razı olsun....
Mekanları cennet olsun...



Haftasonu tasarladığım çalışmamı paylaşayım sizlerle..

Marangozdan kestirdiğim 40*40 ebatlarında ahşap çerçeve içine kuşlar,dallar çiçekler yerleştirdim.
Kenar kısımlarına da peçete dekupajı uyguladım.İç kısma inciler yapıştırdım.
Böyle cicibici bir kapı süsü çıktı ortaya tabi bunu duvar süsü olarakta kullanmak mümkündür....




Bu çalışmamı facebook sayfamdan uzun zamandır çalışmalarımı takip eden,beğenen,yorumlayan (topfansıma) Hacer Sarı'ya hediye olarak hazırladım.
Ona çok teşekkür ediyorum ...

Umarım kuşlarım gittikleri yuvaya mutluluk katar :)



https://www.facebook.com/pages/Elifin-Ke%C3%A7e-Tasar%C4%B1m-At%C3%B6lyesi/729896560374976?ref=tn_tnmn

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder