5 Mart 2015 Perşembe

Cam boyama,dekupaj


Merhaba,
 Bu aralar kendime yeni hobiler edindim. Adımdan da belli olduğu gibi aslında keçe ile ilgileniyordum. Ama kavanoz boyamak onlara yeni bir görünüm katmak çok hoşuma gitti. Şimdilik kavanoz boyamakla başladım bakalım ilerleyen zamanlarda neler yapacağım bilemiyorum ama sürekli bir şeyleri boyamak için sabırsızlanıyorum :)
Kullanılacak malzemeler;
*Kavanoz
*2 Renk akrilik boya
*Ponpon fırça
*Dekupaj için peçete veya kağıda döktürdüğümüz resim
*Tutkal
* Vernik
*Kurdale
-İğnedenlik için: elyaf, fiyonk, silikon, kumaş, keçe şerit, ip
Öncelikle işe şeker kavanozumu ve çikolata kavanozumu boyamakla başladım. Beyaz akrilik boya ile boyadım..









Aralarda kurumasını bekleyerek 4 kat boyadım. Tabi onların kurumasını beklerken kendimi başka kutu ve kavanozları boyarken buldum :)
Küçük çay kutusunu kalemlik olarak, pembeye boyadığım küçük kavanozu da iğnedelik olarak kullanmaya niyetlendim.
Kuruma işlemi sürerken ben de pinterestten bulduğum dekupaj için kullanacağım cupcakeleri kesip hazırladım.





Çikolata kavanozum için kelebek çıktısı almıştım onu da az önce ki gibi tutkal ile yapıştırdım.


Renk katmak için ponpon fırçamla puantiye yaptım.

Şimdide sıra kalemlikte, peçete dekupajı uygulayacağım.

Üst kısımda kalan kısmı da kesmedim tutkalla yapıştırdım.
Kalemliğimi verniklemedim sadece tutkalladım.
Yıkandığında objelerin çıkmaması ve de parlak bir görüntü olması açısında güzelce vernikledim. Vernikledikten sonraki aşamada kurdale detayı ekledim.
(Verniğin kuruması için 1 gün bekledim)




Cupcakeli iğnedenliğim


                                                              Şeker kavanozum
Eski çikolata kavanozum yeni baharatlığım :)

Evimin yeni ekipmanları :D



Ben yaparken çok eğlendim, sizlere de tavsiye ederim. Umarım yazım açıklayıcı olmuştur ve sizlere ilham olur…
Hoşçakalın… Sevgilerle….

https://www.facebook.com/profile.php?id=100005604795642

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder