9 Mart 2015 Pazartesi

Bebek Kapı Süsü


KAPI SÜSÜMÜZÜN EKİPMANLARI :)


 Öncelikle pembe pony ile başladım kapı süsümüze normalde renkleri koyu pembe ve açık pembe olmalıydı fakat,  ben farklı olmasını istediğim için lila rengi seçtim ki lila ve morun pembe ile uyumuna bayılırım. Üzerinide pul ve boncukla süsledim...
Daha sonra bu süslü baykuşlarla devam ettim. Baykuşları yapmak çok eğlenceliydi daha nasıl süsleyebilir derken sonuç bu...

Sonra bu bebek filimizi yaptım



Ve kapı süsümüzün en önemli karakteri cici kız aslında balerin yapmayı düşündüm önce sonra vazgeçtim

Harfleri yaparken kalıpları ayarladım minik güller yapıp kalıplara diktim ve harflerin çeşitli yerlerine büyük ve küçük olmak üzere iki çeşit boncuk uyguladım. Bu da en sevdiğim renklerdir mavi ve pembenin eşsiz uyumu

Son olarak çiçekli kumaştan çiçek yaptım ortasına da çiçek düğme taktım. Ve tabiki pembe ceylanımı ekledim.


Eğlenerek yaptığım bi çalışma oldu.Yüzde yüz sevgi ve emek ile üretildi :)

  
https://www.facebook.com/profile.php?id=100005604795642


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder